030 670 5500

Valtakunnallinen asiakaspalvelu*

Kotimaisuus ja monipuolinen osaaminen Raksystemsin valtteja konsultti- ja suunnittelualalla

09.05.2018

Ensi vuonna 30 vuotta täyttävä Raksystems on vakiinnuttanut asemaansa viime vuosien aikana rakennuttamisen, valvonnan, suunnittelun sekä mm. sisäilma- ja energiapalveluiden asiantuntijaorganisaationa tuplaten liikevaihtonsa viimeisten neljän vuoden aikana. Yrityksen perinteiset palvelut, kuten kuntotarkastukset ja -tutkimukset ovat jatkaneet kasvuaan myös tasaiseen tahtiin. Yrityksen monipuolisen ja pitkän historian vuoksi asiantuntijaorganisaation luja kivijalka tukee monialaisen tekemisen onnistumista.

Vuonna 2017 Raksystems sijoittui Rakennuslehden suurimpien suunnittelu- ja konsulttitoimistojen listalla sijalle 17 – ja tänä vuonna sijalle 14.

 

Asiakaspalvelua ja asiantuntijatyötä

Yritys on kehittänyt itseään määrätietoisesti asiakkaat ja henkilökunta edellä saavuttaen huimaa kasvua tähdäten kohti kestävämpää Suomea. Raksystemsin arvot koostuvat parhaasta palvelusta, hyvinvoivasta ihmisestä ja tekemisen meiningistä.

’Nykyään raudanluja asiantuntijuus ei enää riitä, vaan ammattilaisen tulee olla myös pro asiakaspalvelija menestyäkseen. Haluammekin tarjota asiakkaillemme onnistuneita kokemuksia sekä terveellistä ja taloudellista elinympäristöä. Tästä syystä olemme mukana kertomassa kotimaisen työn ja palveluiden merkityksestä maamme menestykselle, yrityksen perustaja ja toimitusjohtaja Marko Malmivaara kuvailee.

 

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä

Raksystems on mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa.

Merkki voidaan myöntää palvelulle, joka on tuotettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus palvelun omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Laskelmassa otetaan huomioon kaikki palveluun kohdistuvat kustannukset. Palvelu-Avainlippua hakevalla yrityksellä on myös oltava merkittävä kotimainen omistusosuus, Suomessa toimiva johto ja yrityksen pääkonttorin tulee sijaita Suomessa.

Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan 79 prosenttia suomalaisista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Tunnettuus yrityspäättäjien keskuudessa on 92 prosenttia. Suomalaisista suurin osa (71 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti.

Onhan siinä Avainlippu -kampanja on Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten yhteinen kolmivuotinen kampanja. Kampanjan tehtävänä on lisätä Avainlippu-alkuperämerkin tunnettuutta ja vaikutusta ostopäätöksiin. www.avainlippu.fi

 

 

Lisätietoja:

 

Marko Malmivaara

Toimitusjohtaja

marko.malmivaara@raksystems.fi | p. 040 046 4934

Jaa