030 670 5500

Valtakunnallinen asiakaspalvelu*

Taloyhtiön Omainsinööri on taloyhtiön oma luottomies

Taloyhtiön OmaInsinööri toimii isännöitsijän teknisenä apuna kohteessa ja valvoo kohteen teknistä kuntoa ja toimivuutta. OmaInsinöörillä on taustatukenaan koko Raksystemsin tekninen henkilökunta ja osaaminen. Tavoitteena on säilyttää kohteen arvo, käytettävyys, turvallisuus ja luoda hyvää palvelua ja tietoa taloyhtiön hallitukselle, asukkaille ja isännöitsijöille.

Taloyhtiön OmaInsinöörin sisältö:

  • kerran vuodessa tehtävä kohdekäynti ja raportti käynnistä,
  • havaintojen tekemistä teknisestä kunnosta, huollon laadusta ja viranomaismääräysten täyttymisestä, 
  • huoltokirjan läpikäymistä ja huoltoyhtiön tai isännöitsijän haastattelua,
  • tuntilaskutusperusteista tukea ja apua tarvittaessa esim. vesivahingon sattuessa sekä
  • mahdollinen pelastussuunnitelma ja sen vuosittainen päivittäminen.

Kohdekortti avuksi kohdekäyntien seuraamiseen

Jokaisesta kohteesta luodaan erillinen kohdekortti, jota täydennetään jokaisella kohdekäynnillä. Kohteen lähtötiedot saadaan Raksystemsin tekemästä kuntoarviosta.

Kohdekorttiin kerätään tietoa kohteesta ja kohteen palveluntuottajista. Kohdekorttiin sisältyy myös päiväkirja, johon kerätään tietoa tapahtumista kohdekäyntien välillä. Kohdekortista löytyy kohteen perustiedot ja OmaInsinöörin keräämä kohteen historia.

Tarjouspyyntö

Pyydä meiltä kätevästi tarjous tarvitsemaasi palveluun.

Pyydä tarjous

Haluatko kuulla lisää?

Raksystemsin 18 toimipisteen valtakunnallinen asiantuntijaverkosto auttaa mielellään. 

Ota yhteyttä