030 670 5500

Valtakunnallinen asiakaspalvelu*

Asiakaspalaute

Asiakaspalautteen avulla pystymme parantamaan yrityksemme toimintaa.

Kiitos, kun ehdit paneutumaan muutamaksi minuutiksi asiakaspalautteen pariin!

Anna palautetta

Mikäli teillä on kysyttävää tai haluatte antaa palautetta tilaamastanne palvelusta tai tehdystä työstä, voitte olla yhteydessä puhelimitse p. 09 2314 3030. Nauhoitamme puhelut mahdollista jatkokäsittelyä varten.

Puhelun hinta on soittajan oman operaattorin sopimuksen mukainen paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksu. Ulkomailta soitettaessa hinnan määrää paikallinen operaattori.

Jos olette tyytymätön palveluumme, niin pyydämme ensisijaisesti ottamaan yhteyttä asiaanne hoitaneeseen henkilöön. Mikäli ette tiedä asiaanne hoitanutta henkilöä, niin voitte ottaa yhteyttä myös asiakaspalveluumme.

Jos asiaanne koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla ja olette kuluttaja-asiakas, niin voitte kuluttajana saattaa asianne kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Huomioittehan, että ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Tarjouspyyntö

Pyydä meiltä kätevästi tarjous tarvitsemaasi palveluun. Pyydä tarjous

Haluatko kuulla lisää?

Raksystemsin 18 toimipisteen valtakunnallinen asiantuntijaverkosto auttaa mielellään. 

Ota yhteyttä