Asiakaspalaute on meille tärkeää.
ANNA PALAUTETTA

Haluamme parantaa yrityksemme toimintaa.

Palautteesi on meille erityisen tärkeää. Kiitos yhteydenotostasi!

Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta tilaamastasi palvelusta tai tehdystä työstä, voit olla yhteydessä puhelimitse p. 09 2314 3030. Nauhoitamme puhelut mahdollista jatkokäsittelyä varten.

Puhelun hinta on soittajan oman operaattorin sopimuksen mukainen paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksu. Ulkomailta soitettaessa hinnan määrää paikallinen operaattori.

Jos olet tyytymätön palveluumme, niin pyydämme ensisijaisesti ottamaan yhteyttä asiaasi hoitaneeseen henkilöön. Mikäli et tiedä asiaasi hoitanutta henkilöä, niin voit ottaa yhteyttä myös asiakaspalveluumme.

Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla ja olet kuluttaja-asiakas, niin voit kuluttajana saattaa asiasi kuluttajariitalautakunnan (www.kkv.fi) ratkaistavaksi.

Huomioithan, että ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Peruuttamis- ja muutoksenhakulomake