Taloyhtiön OmaInsinööri

Taloyhtiön oma luottomies

Taloyhtiön OmaInsinööri mahdollistaa suunnitelmallisen, tehokkaan ja taloudellisen kiinteistön hallinnan ja lisää asukkaiden viihtyvyyttä. Hän tukee hallitusta ja isännöitsijää taloyhtiön suunnitelmallisessa kiinteistönpidossa.

Pyydä tarjous

Pyydä tarjous tai ota yhteyttä!

Täytä tarjouspyyntölomake ja palaamme sinulle tarjouksen kanssa mahdollisimman pian.

Palvelemme valtakunnallisessa palvelunumerossamme arkisin klo 8-16

OmaInsinööri tutkii, analysoi ja neuvoo

OmaInsinööri toimii isännöitsijän teknisenä apuna kohteessa ja valvoo kohteen teknistä kuntoa ja toimivuutta. OmaInsinöörillä on taustatukenaan koko Raksystemsin tekninen henkilökunta ja osaaminen.

Palvelun hyödyt taloyhtiölle ovat:

  • säilyttää taloyhtiön arvo, käytettävyys, ja turvallisuus sekä
  • luoda hyvää palvelua ja tietoa taloyhtiön hallitukselle, asukkaille ja isännöitsijöille.
Raksystems taloyhtiön OmaInsinööri

Taloyhtiön OmaInsinööri -palvelussa Raksystemsin asiantuntija käy kohteessa vuosittain

Palvelun sisältö:

  • kerran vuodessa tehtävä kohdekäynti ja raportti käynnistä,
  • havaintojen tekemistä teknisestä kunnosta, huollon laadusta ja viranomaismääräysten täyttymisestä,
  • huoltokirjan läpikäymistä ja huoltoyhtiön tai isännöitsijän haastattelua,
  • tuntilaskutusperusteista tukea ja apua tarvittaessa esim. vesivahingon sattuessa sekä
  • mahdollinen pelastussuunnitelma ja sen vuosittainen päivittäminen.

Taloyhtiön OmaInsinööri -palvelun hyödyt

Taloyhtiön OmaInsinööri on taloyhtiön oma luottomies, joka toimii isännöitsijän teknisenä apuna ja valvoo kohteen teknistä kuntoa ja toimivuutta. Tavoitteena on säilyttää kohteen arvo, käytettävyys, turvallisuus ja luoda hyvää palvelua ja tietoa taloyhtiön hallitukselle, asukkaille ja isännöitsijöille.

Taloyhtiön OmaInsinöörin sisältö ja raportointi

Kohteesta vastaa OmaInsinööri, joka on kohteelle nimetty henkilö. OmaInsinöörillä on taustatukena Raksystemsin koko tekninen henkilökunta ja osaaminen.

Taloyhtiön OmaInsinööri -palvelu sisältää:

  • Kerran vuodessa tehtävän kohdekäynnin ja raportin käynnistä. Kohdekäynnit rytmitetään eri vuosina eri vuodenaikoihin. Esimerkiksi valoisaan ja sulaan aikaan OmaInsinööri pystyy havaitsemaan pihan ja talvella voidaan seurata lämpövuotoja.
  • Kohdekierroksen sisällön painopisteet vaihtuvat tarpeiden mukaisesti. Niitä voi olla esimerkiksi palolaitoksen omatarkastuslista, Raksystemsin teknisten tilojen tarkastuslista ja PTS:n päivitys.
  • Kohdekäynnillä tehdään havaintoja teknisestä kunnosta, huollon laadusta ja viranomaismääräysten täyttymisestä. Lisäksi käydään läpi huoltokirjaa ja haastatellaan vastaavaa huoltoyhtiötä tai isännöitsijää.
  • OmaInsinööri-käyntien välillä OmaInsinööriltä on saatavissa tukea ja apua tarvittaessa. Esimerkiksi, kun tapahtuu yllättävä vesivahinko tai muu ennakoimaton rakenteiden rikkoutuminen tai huoltoyhtiön kilpailuttaminen. OmaInsinööri-käyntien korvaus on tuntilaskutusperusteinen.
  • Sopimukseen voidaan sisällyttää myös Pelastussuunnitelma ja sen vuosittainen päivittäminen. Pelastussuunnitelma on verkossa, josta se on helppo jakaa käyttäjille ja viranomaisille tai tarvittaessa tulostaa omat käyttöversiot.

Ladattavat materiaalit ja esitteet

  • Taloyhtiön OmaInsinööri -palvelukuvaus – tulossa
  • Taloyhtiön OmaInsinööri -esite – tulossa

Pyydä tarjous tai ota yhteyttä

Palvelemme valtakunnallisessa palvelunumerossamme arkisin klo 8-16.

Lue lisää!